Завдання 4.
Перші згадки про цей предмет з'явились ще задовго за наших часів
(близько 300р. до н.е., а може й того раніше). Також він згадується в одній із
легенд про видатного фізика, який з допомогою цього предмета зробив велике
відкриття.
Питання
1.Про що йдеться мова?(1 бал)
2.Хто цей вчений?(2 бали)
3.Який зміст легенди? (2 бали)
Завдання 3.
1. Хто з видатних фізиків народився у цих містах (по 1 балу за кожне прізвище):
2. Який внесок зробили у розвиток фізики? (4 бали)
Завдання 2.
Цей "винахід" було зроблено трьома фізиками ХХст., за що
вони були удостоєні Нобелевської премії. Назва "винаходу" складається
з абревітури із 5 слів. В наш час цей "винахід" використовується
у вимірювальній техніці, комп'ютері, медицині та навіть в іграшках.
Питання
1.Як називається цей винахід? (1 бал)
2.Назвіть слова, що входять до абревіатури назви винаходу.(2 бал)
3.Назвіть прізвища вчених про яких ідеться мова.(за кожне прізвище
по1 балу)
Третє завдання буде в п'ятницю.
Третє завдання буде в п'ятницю.
Завдання 1
1. Що за рідина використовується у відеоролику (2 бали)
2. Який хімічний склад цієї рідини (2 бали)
3. Де використовується ця рідина в житті. Чому? (5 балів)
Наступне завдання з'явиться 16 квітня у середу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий